søndag 20. november 2011

Søndagskveld

Så var enda en helg over. Men den har vært innholdsrik så jeg er fornøyd. På fredag fikk jeg dette nydelige telysglasset som premie for å være følger nr 200 hos Jannes Kreative Verden. Det var kjempefint, og nå står det og lyser så fint på stuebordet :)


Jeg fikk også et gavekort på Kid Interiør, og jeg gleder meg til å gå dit i morgen og finne noe fint jeg ellers kanskje ikke ville tatt meg råd til :)

Lørdag var det julebord, så da gikk jo den kvelden. Kjempemorsomt det også, og formen var forbausende bra på søndagsmorgenen. Og det var bra for da kom datter og barnebarn Sara på besøk. Vi tok oss en tur ut i solskinnet, men på vei hjem igjen var sola erstattet med tåke. Men luft er luft og det var deilig å være ute litt.



Om et par måneder er lille Sara 1 år gammel. Skal si tida flyr.

2 kommentarer:

  1. Åh, såå skjønn Sara er!
    Jeg var rundt huset i solskinnet med fotoapparatet i dag, mens ribba storkoste seg i ovnen:)) Jepp, luft er luft:)) trenger ikke gå så langt...hihi.
    Håper du finner noe fint på Kid:)
    Ha en fin fin søndagskveld!
    Klem fa meg:)

    SvarSlett
  2. Hei Janne, og takk. Sara er en liten solstråle. Det er nok alle barnebarn, det vet jo sikkert du og :) Ribbe høres deilig ut. Jeg gleder meg såååå til å prøvesmake, må jo ha en generalprøve på julematen før julaften :) Håper du legger ut noen av bildene du tok i dag! Klem :)

    SvarSlett