tirsdag 15. november 2011

Ikke bare en lampe...

For en stund siden lagde jeg denne lampeskjermen. Ideen fikk (stjal) jeg fra Jannes Kreative Verden. Det er jo en gøy måte å vise fram bildene på. Bildet er av meg og ei venninne da vi var ca 3 - 4 år (jeg er den til høyre :) Selve lampa kjøpte jeg på gjenbruksbutikken. Den er av messing så jeg måtte selvfølgeleig spraye den sølv. Sommerfuglen er fra Upstairs tror jeg...



Men nå er det leggetid her. Har et stort prosjekt i morgen, og det er å rydde/vaske huset. Skulle gjort det sist helg, men var så hekta på syinga at jeg "glemte" alt rotet. Sånn kan det gå.

2 kommentarer:

  1. Hei Yvonne!
    Du vet å gjøre meg glad:)) Det er såå moro å se når noen får idèer fra lille meg..
    Lampa ble helt super!
    Kjedelig prosjekt du skal til med:)) men blir jo deilig etterpå da..
    Jeg skal på sykehuset kl 14 i dag...så det blir mitt prosjekt:o)
    Ha en fin fin dag!
    Klem Janne

    SvarSlett
  2. Hei Janne! Så koselig å se deg i dag :) Og bare så du vet det: jeg har fått masse ideer fra deg. Holder bl.a på med å hekle bestemorruter til lysglass :) Skulle sagt lykke til på sykehuset, men nå vet jeg jo hvordan det gikk. Ha en fin kveld! Klem :)

    SvarSlett