lørdag 5. november 2011

Roser er røde... eller?

Denne helgen har vi feiret yngste datterens 17 års dag. Den store dagen var i går, fredag, og i dag ble det familieselskap, med hjemmelaget eplekake og brownies :) Ellers har det vært stille og rolig i "heimen" og det er deilig. Har ikke fått gjort så mye kreativt, bortsett fra litt hekling. Holder på med ett hvitt pledd i ull, og det tar sin tid. For en stund siden hang jeg opp 30 rosa roser til tørking og nå var de ferdige. Jeg klippet bort alle stilkene og fikk "dandert" rosene i en glassklokke slik jeg hadde tenkt. Jeg har en stund lett etter et lite stettefat/skål til å legge rosene på. Det måtte være så lite at det fikk plass i glassklokka, men jeg fant aldri noe jeg syntes passet. Men så fant jeg fram en liten lysestake i sølv. Oppå den plasserte jeg en litt større lysmansjett i glass med prismer, og vips så hadde jeg akkurat det jeg hadde sett for meg til rosene.




Ønsker alle en fortsatt fin helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar