lørdag 12. november 2011

Måtte bare skrive og fortelle om overraskelsen jeg fikk i dag. Den gode og fantastisk kreative Janne har Giveaway på bloggen sin og i tillegg en overraskelse til følger nr 200 som ble meg. Juhuu :) Og så fikk jo bloggen min (som har vært relativt stille og rolig når det gjelder besøk) en bra besøk-boom etter at hun linket til sida mi. Takk til deg Janne! Hvis det mot formodning skulle være noen som ikke har vært inne på Jannes blogg kan du se den HER, men pass på å ha god tid for det er mye fint der inne.

Ellers har jeg vært opptatt for tida med å sy av alle ting. Det er mange år siden sist, men så fikk jeg plutselig "dilla" igjen. Var en tur å kikka på Stoff & Stil og brukte litt for mye tid og penger der, så nå er jeg nødt til å sy julegaver til alle for å få valuta for pengene :) Jeg har sett så mange fine Tilda dukker når jeg har surfet rundt her på bloggene, så jeg fikk lyst til å prøve meg på en selv. Men... jeg fikk ikke tak i mønster så det blir helt etter eget hode. Får se hvordan det går. Det blir jo ingen original Tilda dukke så kanskje jeg må finne et annet navn til den :) Er snart ferdig med den så bilde kommer. Ha en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar