søndag 6. mars 2011

Gullgutt blir Sølvgutt

Denne kjekkasen kjøpte jeg på Spar-Kjøp for bortimot 20 år siden. Han har blitt lagt bort og tatt fram igjen mange ganger, har blitt flyttet på, vært gjemt og glemt bak gardiner... både med og uten plante i. Nå har han ligget i en pappeske i kjelleren i snart to år og jeg var litt skeptisk da jeg tok ham fram igjen. Han passet ikke i stua lenger (er ferdig med gull og messing perioden for en stund) så han fikk en omgang med spraylakk, og nå synes jeg han er riktig fin.




I mangel av noe annet brukte jeg sølvfarget felg-spray, men det funket jo helt fint synes jeg.



Jeg er veldig fornøyd med resultatet, så nå skal han få stå framme en stund til. Den brune blomsterpotta som stikker opp skal også få en omgang med sprayen, glemte den i farta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar